Club Autofun: Peugeot 306 306 TD

Peugeot 306: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

Účastník soutěže Tuning Cup
ročník počet hlasů pořadí
2008 49 13
rok výroby 1998
palivonafta
počet válců4
počet ventilů na válec2
objem [cm3]1905
výkon [kW]66
počet rychlostí5
převodovkamanuální
maximální rychlost [km/h]175
průměr kol [palce]15 / 17
rozměr předních pneu195/50 / 205/40
rozměr zadních pneu195/50 / 205/40
pohon kolpřední
výkon a projev motoru: 9
řízení a řazení: 10
posaz, sedadla, volant: 9
brzdy: 10
podvozek: 10
celková spokojenost: 10

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "swedak".

Audio:
- CD/MP3 Dragster
- Playstation 2
- LCD 7“ Macrom – rozebrán a nalakován do krémové barvy
- přední komponentní repro 165 Dexon
- zadní komponentní repro 165 Impulse
- subwoofer Axton
- 4kanálový zesilovač Helix Darkblue
- kabeláž Alfatec + Dragster
- hifi v kufru čalouněno do hořčicové koženky + krémová alcantara
- laminátové plato + airbrush

Karoserie a lak

- vytažené přední i zadní blatníky o 2 cm
- zavařené postranní blinkry
- přední kapota zahlazena a prodloužena k masce o 2 cm
- zahlazené zadní výko (odskok)
- zahlazená maska laminátem
- přední čiré lampy z modelu r. v. 2000, zadní led diodová světla FK
- zrcátka Mattig M3
- přední nárazník 306 Sport + čiré mlhovky r. v. 2000, zahlazené spáry + výlisek na SPZ, n. prodloužen originálním nástavcem na zadní nárazník VW Bora (trochu řezání a lepení tavnou pistolí na plasty a nárazník je na světě :)
- zadní nárazník zahlazené spáry + přelaminován nástavec na zadní nárazník Golf 3 Zender (taktéž řezání + laminování)
- prahy také Golf 3 Zender – přepůlené, prodloužené a nalaminované do ztracena jako součást
karoserie

Lak: FLIP FLOP, odstín PURPLE/GOLD

Motor a převodovka

Motor: TD
Objem: 1905
Výkon: 66kW
Max. Rychlost: 175km/hod
- lakovaná nádržka, brejle, pojistkovka do krémové barvy + airbrush
- motorový prostor lakován do hořčicové barvy
- kónusový filtr FK
zámek a šroubky pozinkované do žlutého zinku
- přečalouněný dekl kapoty

Interiér:

- palubní deska, volant, tapecy, šaltpáka, ručka – potaženo kůží hořčicové barvy
- sedačky v krémové alcantaře
- airbrush tapeců, středových sloupků, plata, boků sedaček a plastů v palubní desce
- krémové koberečky na míru
- všechny prvky ovládání nechané v černé barvě
- středový tunel a plno věcí lakované v krémové barvě

Podvozek a kola

- výškově stavitelný podvozek Hiltrac, předek -100 mm, zadek tlumiče + torzní tyč -60 mm ,
- podložky předek 30 mm, zadek 35 mm - přední kotouče drážkované ATE + destičky Ferodo DS Sport ,
- lakované podběhy, brzdiče + bubny na krémový odstín

Kola: ASA AR 1 chromované provedení 8x17, Et 35, pneu 205/40/17 a druhá verze: BBS RS 8x16, et28, pneu 195/45/16 a 9x16 et15, pneu 205/45/16 (podložky př.23mm, za. 20mm)

Fotogalerie


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Wow :D Johny Q 17.08.2008  22:36
dobrý %kafr22 24.07.2008  15:09
Maximální opičárna Sláva bobr 02.07.2008  00:18
... %honzi325 22.06.2008  20:56
? %Ruzenka1986 17.06.2008  14:41
nadhera %tomasek170 27.05.2008  23:19
Swedák %lojateplousek 05.05.2008  11:01
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »