Club Autofun: Pontiac Firebird 3.4 SFI

Pontiac Firebird: titulní fotka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ohodnoťte toto auto - přihlaste se

rok výroby 1993
palivobenzin
počet válců6
počet ventilů na válec2
objem [cm3]3400
výkon [kW]119
kroutící moment [Nm]285
počet rychlostí4
převodovkaautomatická
zrychlení 0-100 km/h [s]7
maximální rychlost [km/h]240
spotřeba [l/100km]15
průměr kol [palce]16
rozměr předních pneu215
rozměr zadních pneu215
pohon kolzadní
pohotovostní hmotnost [kg]1470
výkon a projev motoru: 7
Zvuk je prostě perfektní a výkon jak u ameriky. Tyhle auta nejsou o kilowatech, tyhle káry maj prostě "koule"
řízení a řazení: 7
Na svoje rozměry má celkem malý rejd. Automatická převodovka řadí plynule
posaz, sedadla, volant: 8
Pohodlné sedačky, volant s bicepsy pro lepší držení.
brzdy: 8
podvozek: 8
celková spokojenost: 10

Krátký popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Speee".

Čtvrtá generace legendárního vozu Pontiac Firebird z roku 1993. Auto vychází z vozu Chevrolet Camaro. Liší se prakticky jenom palubní deskou a tvarem karoserie. Model Firebird nejvíce proslavila třetí generace hlavně seriálem Knight Rider, kde hlavního hrdinu KITTa ztvárnil Pontiac Firebird Trans AM

Karoserie a lak

Prakticky velká část karoserie je vyrobena z kompozitních materiálů. Do budoucna počítám s celolakem. Rozvor činní 2566mm a hmotnost kolem 1,5 tuny. Něco musím vymyslet s přední RZ, vypadá na tom předku hrozně

Motor a převodovka

3.4 SFI V6. cca 170koní a 290nm. Rozvod motoru typu OHV (řetězem), přímý vstřik paliva. Extra výkon od toho nečekejte, je to přece amerika. Převodovka 4x automat. Auto má omezovač rychlosti na 110 mílích v hodině (cca 180km/h). Po odpojení je auto schopné jet přes 240km/h. Zvuk šestiválce velmi dobře upoutá pozornost okolí

Interiér:

Auto disponuje čtyřmi místy. Sedačky jsou zhotoveny ze světlého semiše příjemného na dotek. Posez řidiče je celkem pohodlný hlavně kvůli nízko posazené sedačce a pohodlné loketní opěrce. Samozřejmě že pohodlí v autě nelze srovnávat s novými vozy typu Audi A8 a podobně, ale na svůj věk i kategorii se v tom sedí perfektně. Hezky zpracovaná je i trojice kulatých výdechů klimatizace uprostřed palubní desky, která je vyrobena z příjemného měkkého plastu. Do budoucna je v plánů pošití volantu, loketní opěrky a dveřních madel pravou kůží v barvě interiéru. Zajímavostí je, že auto má sklopitelné opěradlo zadních sedaček, ale nechápu k čemu je to dobré, když hned za zadní sedačkou je nádrž, takže to ve zvětšení kufru vážně nepomůže. Autorádio Pioneer DEH-1200 a 4 sériové repro o průměru 165mm tomuto autu bohatě stačí, protože nejlíp se poslouchá krásný zvuk V6 motoru :-)

Podvozek a kola

Kardan z modelu V8 (jednodílný), kola 16 palců. Podvozek je středně tvrdý. Na jaře přijdou nová ALU. A žere to gumy. Zadní jsou moc hubený :-D


Diskuse k autu

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
varovné blinkry bozismaza 18.08.  17:58
Re: hm hm %Speee 27.08.2010  10:05
hm hm Klasika 26.08.2010  20:59
Re: motor %Speee 17.08.2010  08:41
motor HEMI 16.08.2010  23:16
Re: krasavec filipcz 12.08.2010  20:31
Re: krasavec %Speee 12.08.2010  19:39
krasavec filipcz 12.08.2010  14:52
Re: Chceme víc :) %Speee 11.08.2010  19:54
Re: Chceme víc :) laufík 11.08.2010  19:22
Chceme víc :) Sonny Crockett 11.08.2010  17:20
Re: výkon %Speee 10.08.2010  16:09
výkon Bohus RS 10.08.2010  14:43
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:






Navigace:


Přihlášení - Registrace »